Drzewko, gry, strategie, heroes of might and magic IV - złota edycja PL, instrukcja
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
NAZWA
POZIOM
OBRA˚ENIA
PUNKTY ˚YCIA
ATAK
OBRONA
RUCH
SZYBKOÂå
STRZA¸Y
ZDOLNOÂCI
SPECJALNE
PRZYR. POPULACJI
W MIEÂCIE
LEPREKAUN
1
1-2
8
10
10
6
6
0
fortuna
RUSA¸KA
1
1-2
7
10
10
13
6
0
latajàca,
uniemo˝l. kontratak
23
tak
WILK
1
2-3
12
9
9
7
7
0
podwójny
atak
15
tak
ELF
2
3-4
18
16
16
6
6
24
dwa strza∏y,
pierwszy atak z dyst.
7
tak
SATYR
2
5-8
36
14
13
7
6
0
radoÊç
BIA¸Y
TYGRYS
2
6-8
35
19
19
9
8
0
pierwszy atak
˚YWIO¸AK
POWIETRZA
3
6-10
40
16
16
13
7
0
latajàcy, bezcielesny,
˝ywio∏ak
6
nie
˚YWIO¸AK
ZIEMI
3
9-14
50
18
20
5
1
0
50% odporn. na magi´,
˝ywio∏ak
6
nie
˚YWIO¸AK
OGNIA
3
7-10
50
20
18
7
6
20
odp. na ogieƒ, atak ogniem,
atak z dyst., ˝ywio∏ak
6
nie
˚YWIO¸AK
WODY
3
6-9
38
17
17
6
5
0
magia, odp. na zimno,
atak zimnem, ˝ywio∏ak
6
nie
GRYF
3
16-22
95
19
19
13
6
0
latajàcy,
zawsze kontratak.
4
tak
JEDNORO˚EC
3
13-20
80
20
20
10
6
0
oÊlepienie
OSETNICA
3
10-14
60
22
22
3
4
20
os∏abienie ataku
z dystansu
6
nie
CZARODZIEJSKI
SMOK
4
35-50
220
15
29
13
7
0
latajàca, magia,
magiczne lustro
2
tak
MODLISZKA
4
34-50
210
34
34
13
8
0
latajàca, pierwszy
atak, sp´tanie
2
nie
FENIKS
4
45-65
275
28
28
15
12
0
latajàca, odrodzenie,
zioni´cie, atak ogniem
2
tak
22
nie
8
nie
6
tak
5
tak
NAZWA
POZIOM
OBRA˚ENIA
PUNKTY ˚YCIA
ATAK
OBRONA
RUCH
SZYBKOÂå
STRZA¸Y
ZDOLNOÂCI
SPECJALNE
PRZYR. POPULACJI
W MIEÂCIE
KRASNOLUD
1
2-3
12
11
11
5
4
0
50% odporn.
na magi´
18
tak
NIZIO¸EK
1
1-2
8
10
10
5
6
10
zabójca
olbrzymów
23
tak
Z¸OTY GOLEM
2
8-12
50
16
16
6
3
0
75% odp. na magi´,
mechaniczny
6
tak
MAG
2
3-4
16
6
12
6
5
0
magia
D˚INN
3
9-12
60
10
18
10
6
0
latajàcy,
magia
6
tak
NAGA
3
14-22
90
22
22
7
7
0
uniemo˝liwia
kontratak
4
tak
SMOCZY GOLEM
4
36-55
220
34
34
12
9
0
pierwszy atak, neguje
pierwszy atak, mech.
2
tak
TYTAN
4
34-50
210
32
32
7
6
16
bez strat wr´cz,
tarcza chaosu
2
tak
©Heroes of Might and Magic IV: © 2002 Ubisoft Entertainment. All Rights Reserved. Heroes, Heroes of Might and Magic, Ubisoft
and the Ubisoft logo are trademarks of Ubisoft Entertainment in the U.S. and/or other countries. Uses Miles Sound System ©1991-
2002 by RAD Game Tools, Inc. Uses Bink Video©1991-2002 by RAD Game Tools, Inc. The Gathering Storm: © 2002 Ubisoft Enter-
tainment. All Rights Reserved. Heroes, Heroes of Might and Magic, Might and Magic, and their respective logos, Ubisoft and the
Ubisoft logo are trademarks of Ubisoft Entertainment in the U.S. and/or other countries. Uses Miles Sound System. © 1991-2002
by RAD Game Tools, Inc. Uses Bink Video. © 1997-2002 by RAD Game Tools, Inc. Winds of War: © 2003 Ubisoft Entertainment.
All Rights Reserved. Heroes, Heroes of Might and Magic, Might and Magic, and their respective logos, Ubisoft and the Ubisoft logo
are trademarks of Ubisoft Entertainment in the U.S. and/or other countries.
8
tak
NAZWA
POZIOM
OBRA˚ENIA
PUNKTY ˚YCIA
ATAK
OBRONA
RUCH
SZYBKOÂå
STRZA¸Y
ZDOLNOÂCI
SPECJALNE
PRZYR. POPULACJI
W MIEÂCIE
BANDYTA
1
1-3
10
9
9
9
7
0
ukrywanie si´
ORK
1
1-3
12
11
9
6
4
6
krótki zasi´g,
normalnie wr´cz
16
tak
PIRAT
1
1-2
10
11
9
6
5
0
premia
na morzu
24
nie
TROGLODYTA
1
2-3
14
11
9
6
5
0
odp. na ataki
optyczne
19
nie
Z¸E OKO
2
3-7
26
16
15
6
6
15
latajàca, atak z dyst.,
losowe zakl. ofens.
6
nie
MEDUZA
2
3-6
24
19
17
6
5
100
atak z dyst., normal., wr´cz,
nieogr. strza∏y, zam. w kamieƒ
6
tak
MINOTAUR
2
5-10
38
16
15
6
6
0
blok
TROLL
2
6-12
45
16
15
5
3
0
regeneracja
IFRIT
3
10-20
80
25
23
13
6
0
tarcza ogniowa, odp. na ogieƒ,
atak ogniem, latajàca
4
tak
ZMORA
3
12-26
110
23
20
9
6
0
groza
HYDRA
4
28-60
250
30
26
7
6
0
wielokrot. atak,
uniemo˝l. kontratak
2
tak
CZARNY SMOK
4
55-110
400
40
40
15
7
0
odp. na magi´, zioni´-
cie, latajàcy
1
tak
26
tak
6
tak
6
nie
4
tak
NAZWA
POZIOM
OBRA˚ENIA
PUNKTY ˚YCIA
ATAK
OBRONA
RUCH
SZYBKOÂå
STRZA¸Y
ZDOLNOÂCI
SPECJALNE
PRZYR. POPULACJI
W MIEÂCIE
KUSZNIK
1
2-3
10
9
11
6
2
10
bez strat
na dystans
16
tak
GIERMEK
1
2-3
10
9
11
6
5
0
og∏uszenie
CH¸OP
1
2-3
10
6
7
5
2
0
podatnik
BALISTA
2
5-7
28
15
16
3
0
20
bez strat na dyst., bez strat na
przeszkodach, mechaniczna
7
tak
PIKINIER
2
6-8
30
12
14
6
4
0
d∏ugi or´˝, neguje
pierwszy atak
9
tak
KRZY˚OWIEC
3
10-16
65
22
23
6
7
0
podwójny atak,
tarcza Êmierci
5
tak
MNICH
3
10-15
55
20
22
6
5
12
atak z dyst.,
tarcza Êmierci
6
tak
CZEMPION
4
24-36
150
25
25
10
6
0
szar˝a,
pierwszy atak
4
tak
ANIO¸
4
40-65
230
30
34
15
10
0
latajàcy,
wskrzeszanie
2
tak
21
tak
36
nie
NAZWA
POZIOM
OBRA˚ENIA
PUNKTY ˚YCIA
ATAK
OBRONA
RUCH
SZYBKOÂå
STRZA¸Y
ZDOLNOÂCI
SPECJALNE
PRZYR. POPULACJI
W MIEÂCIE
CHOCHLIK
1
1-2
7
10
10
13
6
0
magiczna pijawka,
latajàcy
28
tak
SZKIELET
1
1-2
8
12
12
6
4
0
szkielet,
o˝ywieniec
25
tak
ZOMBIE
1
2-4
24
8
10
4
1
0
wytrzyma∏oÊç,
o˝ywieniec
15
nie
CERBER
2
4-6
24
16
16
7
6
0
wielokrotny atak,
uniemo˝l. kontratak
7
tak
GARGULEC
2
4-6
22
14
16
13
7
0
latajàcy, kamienna
skóra, ˝ywio∏ak
8
nie
DUCH
2
2-4
15
15
15
13
6
0
postarzanie, latajàcy,
bezcielesnoÊç, o˝ywieniec
9
tak
MUMIA
2
5-8
30
15
16
6
4
0
klàtwa,
o˝ywieniec
8
nie
LODOWY DEMON
3
12-16
70
30
30
6
5
0
zamro˝enie, odp.
na zimno, atak zimnem
4
nie
WAMPIR
3
12-18
75
30
30
13
8
0
wysysanie ˝ycia, uniemo˝l.
kontratak, latajàcy, o˝ywieniec
3
tak
JADOWITY POMIOT
3
16-24
100
26
26
6
6
15
atak z dystansu,
trucizna
3
tak
KOÂCIANY SMOK
4
45-65
275
30
30
13
5
0
groza, szkielet,
latajàcy, o˝ywieniec
2
tak
DIABE¸
4
34-50
210
33
33
50
7
0
teleportacja, przyw.
demonów, tarcza ˝ycia
2
tak
NAZWA
POZIOM
OBRA˚ENIA
PUNKTY ˚YCIA
ATAK
OBRONA
RUCH
SZYBKOÂå
STRZA¸Y
ZDOLNOÂCI
SPECJALNE
PRZYR. POPULACJI
W MIEÂCIE
BERSERKER
1
2-3
18
12
8
7
6
0
podwójny atak,
sza∏
19
tak
CENTAUR
1
3-5
20
10
10
10
4
4
krótki zasi´g,
normalnie wr´cz
9
tak
HARPIA
2
4-5
24
16
15
13
5
0
latajàca, cios i ucieczka,
uniemo˝l. kontratak
8
tak
SYRENA
2
5-8
38
15
13
6
5
0
hipnoza
NOMAD
2
6-9
45
16
13
12
8
0
pierwszy
atak
6
tak
CYKLOP
3
12-18
95
30
24
7
4
8
atak
na obszar
3
tak
OGRZY MAG
3
12-18
85
18
16
6
4
0
˝àdza
krwi
6
tak
BEHEMOT
4
55-80
240
36
34
7
6
0
si∏a
POTWÓR MORSKI
4
45-65
275
35
34
9
5
0
po˝eranie
PTAK GROMU
4
28-40
170
30
30
13
6
0
latajàcy,
b∏yskawice
3
tak
8
nie
2
tak
2
nie
[ Pobierz całość w formacie PDF ]