Drive unit RRG pl, INSTRUKCJE, VTS VENTUS

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Zespół napędowy do
wymienników obrotowych
Dokumentacja techniczno-ruchowa
PL
DTR-RHE-ver.4 (05.2009)
Napęd wymiennika wykonano zgodnie z Poską Normą IEC/EN
60439-1 +AC rozdzielnice i sterownice niskonapięciowe
PL
www.vtsgroup.com
Spis treści
1. PODSTAWOWE DANE ZESPOŁU NAPĘDOWEGO..................... 2
1.1. Budowa urządzenia ...................................................................................................................... 2
1.2. Opis pracy urządzenia ................................................................................................................. 2
2. PARAMETRY TECHNICZNE......................................................... 3
2.1. Konstrukcja ................................................................................................................................... 3
2.2. Parametry pracy........................................................................................................................... 3
2.3. Dane znamionowe elementów składowych napędu ................................................................. 3
3. INSTALACJA I KONFIGURACJA ZESPOŁU NAPĘDOWEGO
W UKŁADZIE AUTOMATYKI VTS .................................................4
PL
3.1. Schemat obwodów elektrycznych zespołu napędowego wymiennika................................... 4
3.2. Podłączenie zasilania i sterowania zespołu napędowego wymiennika ................................ 5
3.3. Konfiguracja przemiennika ......................................................................................................... 5
3.4. Zabezpieczenie silnika ................................................................................................................ 6
4. INSTALACJA I KONFIGURACJA ZESPOŁU NAPĘDOWEGO
W DOWOLNYM UKŁADZIE AUTOMATYKI ................................. 6
4.1. Schemat obwodów elektrycznych zespołu napędowego wymiennika................................... 7
4.2. Sterowanie zespołu napędowego wymiennika......................................................................... 7
4.3. Przykładowa konfiguracja przemiennika................................................................................... 7
4.4. Zabezpieczenie silnika ................................................................................................................ 8
5. ZALECENIA DO INSTALACJI....................................................... 9
5.1. Zalecane rodzaje przewodów...................................................................................................... 9
VTS zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian bez powiadomienia
1
1. PODSTAWOWE DANE ZESPOŁU NAPĘDOWEGO
1.1. Budowa urządzenia
Rola zespołu napędowego wymiennika:
Regulowany odzysk energii z powietrza wywiewanego.
1
Zakres współpracy:
Zespół napędowy stanowi integralną część każdego
wymiennika obrotowego dostarczanego przez firmę VTS.
Podstawowe elementy:
1. przemiennik częstotliwości
2. rotor wymiennika
3. przekładnia pasowa napędu rotora
4. okablowanie zespołu napędowego
5. motoreduktor – asynchroniczny silnik klatkowy
sprzężony z kątową przekładnią redukcyjną
4
2
PL
3
5
1.2. Opis pracy urządzenia
Zadaniem zespołu napędowego jest rozruch oraz płynne sterowanie prędkością obrotową wymiennika
w zakresie od 3 do 10 obrotów na minutę. Regulację prędkości rotora uzyskuje się poprzez zmianę
częstotliwości napięcia zasilającego silnik.
Wykorzystując szeroki zasób funkcji przemiennika częstotliwości osiągnięto także możliwość szczegółowego
monitorowania parametrów pracy zespołu napędowego.
VTS zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian bez powiadomienia
2
2. PARAMETRY TECHNICZNE
2.1. Konstrukcja
Przekształtnikowy zespół napędowy z asynchronicznym motoreduktorem i przekładnią pasową.
Poszczególne elementy są rozmieszczone wewnątrz obudowy wymiennika obrotowego w odpowiednio
przystosowanych przedziałach.
2.2. Parametry pracy
system
TN
napięcie znamionowe zasilania U
3
1x(200-230)V ±10%
częstotliwość znamionowa
50-60 Hz ±5%
stopień ochrony po zabudowaniu w centrali klimatyzacyjnej VTS
IP54
dopuszczalna temperatura pracy
0
÷
50°C
napięcie obwodów sterowniczych przemiennika
24 V DC
środowisko EMC
1
2.3. Dane znamionowe elementów składowych napędu
dane centrali
dane silnika
dane przemiennika
średnica
rotora
wymiennika
wielkość
centrali
I
n
(strona
pierwotna)
I
n
(strona
wtórna)
typ
P
n
U
n
I
n
typ
U
n
f
min
f
max
PL
[mm]
[kW]
[V]
[A]
[V]
[A]
[A]
[Hz]
[Hz]
21
750
LF 56 / 4B-11
0.09
0.64
16
55
30
785
LF 56 / 4B-11
0.09
0.64
17
58
40
995
LF 56 / 4B-11
0.09
0.64
16
52
55
1165
LF 56 / 4B-11
0.09
0.64
15
51
75
1305
LF 56 / 4B-11
0.09
0.64
15
51
SV004iC5-
1F-MOD
Made by
LSiS (LG)
100
1485
LF 63 / 4B-7
0.18
1.05
16
54
120
1680
LF 63 / 4B-7
0.18
1.05
16
52
3x230
1x230
5,5
2,5
150
1870
LF 63 / 4B-7
0.18
1.05
15
51
180
1870
LF 63 / 4B-7
0.18
1.05
15
51
230
2240
M7 1B4 TERM
0.37
2,1
15
51
300
2335
M7 1B4 TERM
0.37
2,1
16
53
400
2750
M7 1B4 TERM
0.37
2,1
17
56
500
3250
M7 1B4 TERM
0.37
2,1
16
53
650
3365
M7 1B4 TERM
0.37
2,1
16
55
VTS zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian bez powiadomienia
3
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zarabiamykase.xlx.pl